Livrare gratuită* în Romania

Despre Livrare


Modalitati de livrare pentru produsele vândute 

Livrarea in România se face în termen de 24-72h în sistem curierat Fan Courier / Cargus / DPD și este GRATUITĂ pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 lei cu exceptia comenzilor care contin și produse aflate în promoție cu transport gratuit. Costul de livrare pentru cele cu valori sub 99 de lei este de 20 lei ORIUNDE în România pentru produsele vândute direct de noi. De asemenea, în cazul plății la livrare (Cash On Delivery) indiferent de valoarea comenzii, se aplica taxe de procesare plată ramburs direct curierului. Important: pentru comenzile ce se achită prin ramburs consultați calculator tarife Fan Courier aici 👉 https://bit.ly/FanCourier-calc , tarife CARGUS aici 👉 https://bit.ly/cargus-calc si alternativ DPD aici 👉 https://bit.ly/DPD-calc  Dacă plata a fost efectuată ONLINE la plasarea comenzii, aceasta taxa ramburs NU se mai aplica. Dacă doriți cu orice alt serviciu de curierat, veți suporta costurile livrare și ramburs integral. Pentru livrări în UE și în restul lumii, vă rugăm să ne contactati întâi pe email la contact@bambooda.ro pentru a reveni cu calcul funcție de destinație.

Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poti urmări statusul acesteia din contul tău de client, în sectiunea “Comenzile mele”. Vei primi de-asemeni pe email sau SMS notificări actualizate.

Modificare sau anulare comandă

Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul tău de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgandit si nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede posibil  pe email la comenzi@bambooda.ro sau la telefon 0722 475 745. Colegii nostri de la Comenzi vor face tot posibilul sa iti modifice sau respectiv sa actualizeze comanda.

Returnarea se va face în ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi).
In cazul în care se solicită rambursarea banilor, acest lucru se va realiza doar dupa primirea coletului înapoi la noi si verificarea continutului acestuia. Ne obligăm să vă returnăm banii în termen de 2-7 zile de la primirea produselor retur.

 

Când poți primi produsele comandate? 

A doua zi în cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.

Marți, în cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 pana luni, ora 15:00.

Te rugăm să ridici produsele comandate în cel mult 5 zile de la expediere, altfel neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile nejustificate sau în mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastră îsi rezervă dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client precum si dreptul de a ne recupera prejudiciul cauzat.

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti cu card online sau ramburs/ numerar.

Daca ai ales o alta modalitate de plata – ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.